Következő 20 cikk | Előző 20 cikk |
Michael Schumacher |
|
|
Középiskolás korom óta ő volt az akinek szurkoltam futamról futamra. Az ő Forma-1-es pályafutását kíséri végig ez a menü.
|
1991. |
|
|
Amikor Michael Schumacher feltűnt az F1-ben, nem lehetett besorolni. Sok szerencsés beugrást láttunk már (még több sikertelent), ezért képtelenség volt csak úgy odatenni Michael képét az ismert sztárokéhoz, hiszen honnan szalasztották ezt a gyereket?
|
1992. |
|
|
Mivel első teljes szezonját kezdte meg, a tengerentúli pályák ismeretlenek voltak számára (az európaiakkal már találkozhatott kisebb géposztályokban). Az első három futam helyszíne ugyanis tengerentúli volt: Dél-Afrika, Mexikó, Brazília sorrendben.
|
1993. |
|
|
Nagyon tanulságos volt Schumi számára az 1993-as szezon, igazi váltóállítást jelentett. Arra sarkallta, hogy mindent kihozzon magából. Aki Sennával akar csatázni, az legyen gyors, erős és kitartó, végig maximumot nyújtva.
|
1994. |
|
|
1994 úgy kezdődött, hogy a teszteken remekül futott a Benetton B194-es. A Ford új, Zetecre keresztelt motorja meglepően jól teljesített. A nagyszerű Williams-Renaulthoz igazolt Senna nem lehetett olyan nyugodt, amilyennek a papírforma szerint gondoltuk.
|
1995. |
|
|
Az 1995-ös év ugyanúgy kezdődött, ahogy az előző véget ért. Továbbra is Schumi és Hill szolgáltatta a szenzációt, ám ekkor már mindkettejük autójában azonos motor dobogott. Schumi ismét elverte riválisát, és kétszeres bajnokként búcsúzott a Benettontól.
|
1996. |
|
|
Két bajnoki címmel a tarsolyában, Michael Schumacher az 1995-ös idény végén elhagyta a Benettont, hogy a Ferrarinál folytassa karrierjét. A német titán hatalmas önbizalommal érkezett új csapatához, ám hamar rá kellett jönnie, nagyobb a baj, mint gondolta.
|
1997. |
|
|
Schumacher újult erővel vágott neki az 1997-es idénynek. A kétszeres világbajnok érezte, 1979 után esélye lehet az élre repíteni a Ferrarit, azonban az utolsó versenyen hatalmas butaságot csinált, amiért kizárással jutalmazták.
|
1998. |
|
|
A jerezi botrányt követően Schumacher újult erővel vágott neki az 1998-as idénynek. Már az első versenyen látni lehetett, hogy a McLaren lesz a Ferrari legfőbb ellenfele. Bár sokan leírták Schumachert, csak az utolsó versenyén dőlt el a bajnoki cím sorsa.
|
1999. |
|
|
Nem sokszor fordult elő, hogy Michael Schumachert a vízhordó szerepében láthattuk, azonban 1999-ben nem ő volt az első számú versenyző a Ferrarinál. Az ok egyszerű: Silverstone-ban balesetet szenvedett, ami miatt pihenőre kényszerült.
|
2000. |
|
|
A téli szünetet aktív pihenés jellemezte, miközben egyre kiforrottabb lett a versenytechnika, a tavalyi autóba fokozatosan szerelték át az új elemeket. Megszületett az eddigi évek egyik legjobb Ferrarija, mellyel Schumi megszerezte harmadik bajnoki címét.
|
2001. |
|
|
feltöltés alatt
|
2002. |
|
|
feltöltés alatt
|
2003. |
|
|
feltöltés alatt
|
2004. |
|
|
feltöltés alatt
|
2005. |
|
|
feltöltés alatt
|
2006 |
|
|
feltöltés alatt
|
Következő 20 cikk | Előző 20 cikk |
|